53 138.00 грн. Знайшли дешевше?
Ви заощаджуэте: 2 438.00 грн. (-5%)
Двотактні двигуни Tohatsu мають репутацію потужних та надійних моторів при помірній вазі та компактності.
Двотактний підвісний човновий мотор Tohatsu M9,8B S вагою в 26 кг має всі якості справжніх морських переможців - надзвичайно економний, з максимальною витратою палива 5,1 л в 1 годину, тихий у роботі, з плавним стартом і легким ходом. Досить потужний, високопродуктивний! Мотор перейняв всі основні переваги підвісного човнового мотора Tohatsu M8B S - потужний карбюратор, продуктивніші гребні гвинти, можливість встановлення на більш високий транець і ідеально підійде, як на невеликий надувний човен, так і на катер.
При виробництві човнового двигуна Tohatsu M9,8B S були використані такі технології як: Loop Charged Induction (упорскування палива зі зворотно-петльовим продуванням); CD система запалювання; корпус водяного наносу із нержавіючої сталі; керована термостатом система охолодження для швидкого прогріву в холодну пору року та більш високопродуктивного охолодження влітку; цинкове покриття внутрішньої частини системи охолодження, що захищає від корозії; захист від ненавмисного старту - запуск двигуна можливий тільки в положенні важеля трансмісії "нейтраль"; вихлоп через гвинт; система відпрацьованих газів через маточину гвинта дозволяє знизити шум від роботи мотора; захист від корозії – алюмінієвий сплав високої якості для морської експлуатації забезпечує чудовий захист від корозії.
Характеристики:
Потужність, л.с. 9,8
Тактність двигуна 2-х тактний
Висота транця (довжина ноги двигуна), мм 381
Вага двигуна, кг 26,0
Кількість циліндрів 2
Робочий об'єм двигуна, куб. див. 169,0
Максимальні обороти за хвилину 5000-6000
Діаметр/хід поршня, мм 55 × 43
Гребний гвинт трилопатевий
Крок гвинта 6,5" - 9,5"
Тип паливної системи карбюратор
Тип палива А-95
Паливний бак зовнішній, 12,0 л
Максимальна витрата палива, л 5,1
Система змазки бензин+масло, попередньо змішані
Масло TCW-III
Об'єм масла в редукторі, л 0,320
Система охолодження водяне
Генератор 12V, 80W, 7A
Система запалювання ATDC2,5º - BTDC26°
Свіча запалювання NGK BP7HS-10 або BPR7HS-10
Передачі вперед (F) – нейтраль (N) – назад (R)
Передавальні відносини 13:27 (2,08)
Пуск двигуна (стартер) ручний
Тип управління ручне
Механізм підйому двигуна ручний
Країна виробник Японія
Гарантійний термін 36 місяців.